Jag säljer min vardag, hur mycket är du beredd att betala?

Jaha, då var det samma gamla vanliga visa igen, inte ett blogginlägg på hmm..., äsch orkar inte vara så överamisiös att jag räknar dagarna men hur som helst var det väldigt länge sen jag sist skrev i bloggen. Till mitt försvar så har det faktiskt inte varit helt jätte illa den här gången. Har faktiskt försökt skriva två stycken inlägg tidigare men saknat helt insperation. Skrivkramp tror jag nog namnet på den sjukdomen heter.
Jag har också varit tvungen att formatera om hårddisken på min dator pga att den totalt checkade ut. Och med en stor brist på teknisk talang tog detta sin lilla tid vill jag lova.
Ytterligare en punkt till har jag till mitt försvar och det är att jag faktiskt jobbat en hel del, så har faktiskt inte haft någon tid över att spendera framför datorskärmen och dess tillhörande knappar.
Till den lilla skara människor som faktiskt är intresserade över vad jag gör med mitt liv så kommer här en liten snabbresumè.

Under min bloggfria period har jag bla hunnit:

-Jobba några dagar på HLAVA
-Gå domarutbildning i Cheer/Cheerdans
-Jobba på dagis och byta blöjor och skära frukt
-Återvända till Almåsgymnasiet för att berätta för nyfikna 9:or på "Öppet hus" om hur det var att gå omvårdnadsprogrammet och sedan börja jobba på sjukhuset. 
-Satt igång att träna, både delta själv och som tränare för Chherdans B
-Ta en weekend till Stockholm och köpa denna ursnygga väska + söta klänningar
      
-Avsluta min weekend i Jönköping hos Kärleken

Ytterligare en liten rolig händelse har hunnit hända i mitt så annars vardagliga liv. Men det tänker jag skriva om i mitt  nästa blogginlägg som en liten cliffhanger. Haha ja ni vad gör man inte för att krampaktigt försöka hålla kvar i sina läsare...  ;D


Hantera alla stressiga situationer som en hund.

Om du inte kan äta det eller leka med det,

bara kissa på det och gå din väg.

Love^^


Kommentarer
Postat av: nadja luong

naww, vad kul,, vilka mer var det som var där på "öppet huset" gumman?? kul och träffa lena o lärana igen??



PUSS

2009-01-19 @ 23:48:40
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: Sebastian

WTF, Stockholm utan mig. Jag är besviken.

2009-01-20 @ 12:32:40
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Jag var på söder torsdag till fredag. Skärpning Marie Fahlman! Haha.

2009-01-20 @ 12:42:41
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Vad sägs som att höras nästa gång den andre skall till Stockholm, bara för säkerhets skull? Du kan göra mina hyss bättre om jag övervakar dem i full storlek.

2009-01-20 @ 22:08:01
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/
Postat av: nadja luong

naww..låter mmysig! vi får ta en dag och hälsa på de tillsamamns =)



ärdu ledig nån dag nu i veckan gumman?? tröffas?? jag läser nu skolan i borås ju Wiiihiii PUss

2009-01-20 @ 23:23:03
URL: http://pluttennadii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0