Mimmi aka James Bond

3 veckor sedan senaste inlägget.  Varför? 
Antingen så har jag blivit av med min dator när jag var på ett spännande äventyr fullt med hemligstämplad information om saker som vi egentligen inte bryr oss om eller har en aning om att det ens existerar. Och att jag under dessa tre veckor desperat försökt få tag på en dator med svenska bokstäver (istället för ryska) så att jag kunnat skriva i bloggen. Eller så är det så att man liv är så fruktansvärt händelse löst just nu att jag inte haft något att skriva om och att jag bara skulle skämmas om jag lagt ut patetiska inlägg om min vardag.  Tyvärr är det nog så att den sistnämnda är den korrekta.
Jag vill passa på att tacka er 2-3 personer som med opptimism i själen dagligen besökt min sida. Jag är mycket tacksam över detta och känner mig därför inte helt misslyckad som bloggare (även om jag uppenbarligen är det).

Dock händer det många nämndvärda saker denna helg =D För er uppmärksamma så kan ni börja räkna månader sen inlägget "44 640" Sen har ni nog insett varför jag ska tillbringa helgen i Jönköping med Kärleken. <3
Ikke att förglömma var att jag påskhelgen tog tillfället i ackt att träffa kompisarna och ta igen 3 veckors förfester, alkoholrika drinkar och krogbesök, och då räcker du ju inte bara med en utekväll...



Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0