Bus4me! :D

Asså jag undrar bara en sak, vart har detta fantastiska färdmedel varit under min kollektvtrafik tidsperiod???

I Söndags satte jag min fot för första gången på denna buss vid namn Bus4you på väg till Jönköping, och det var en upplevelse som tar det mesta inom...det mesta helt enkelt. Det räckte liksom inte att dom underbara skinnsätena som kändes som värsta goa fotöljen med tillhörande fotstöd, denna buss kunde även erbjuda trådlöst internet OCH en kaffemaskin! Ja ni läste rätt. Men som om detta inte skulle vara nog, då är även busschufören hur trevlig som helst. Övervägde skarpt på hur man skulle kunna montera loss dessa fantastiska sätena och sedan ta med sig hem (självklart då med tillhörande kaffeautomat).

http://www.bus4you.se/


Kommentarer
Postat av: Teea

Hej Babe ! Vad söt du är :) Jag hade också det jätte trevligt idag, haha sorry .. Drog med dig runt hela Borås stad ^^, Hihi Jaa vi ses <3 Ha en trevlig dag imorgon ;) Pusss

2008-10-09 @ 19:48:45
URL: http://teeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0