26/6 Mumsande Rådjur

Jaha, då var första dagen på jobbet avklarad. Gick förvånandsvärt bra måste jag säga. Sen visst självklart hade jag vissa svårigheter med telefoner, smith-kort och koder hit och dit. Ringde och terrade min stackars arbetskamrater med massa onödiga frågor, med så är det väl att ha en "newbe" i teamet. Blev lite stressigt fram emot slutet på kvällen så är jätte trött nu, ska bli skönt att snart få sova.

Dock hände en trevlig sak idag. Vi hade ett litet sött sådjur som låg och mumsade på våra buskar i trädgården idag. Den var såå söt! Hade tänkt lägga upp en bild på själva händelsen idag, men min kortläsare vill mig bara ont just nu. Den har krånglat med mig ett par dagar nu. Men får väl hoppas att den snart ger med sig så jag kan lägga upp lite bilder här.

Men nu ska jag nana. Kramis


Kommentarer
Postat av: Loppan

Åker du redan på fre?! Vi måste ses innan dess =)

Puss <3

2008-06-29 @ 12:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0