2/7 Äntligen lite sommar!

Ja som sagt äntligen har även den efterlängtade sommaren hittat till Borås. Och jag välkommnar den mer än nånsin, dock vet jag att det endast kommer att hålla i sig i ett par dagar så jag passar på att njuta så mycket som möjligt. Igår låg jag på altanen hela dagen och fick lite välförkänt slobränna på min mage =)

Idag ska jag luncha med min gamla barndomskompis Sebastian. Det var aldeles för länge sen vi sågs. Är det nått vi är dåliga på så är det att höra av oss :S säger varje gång att vi sak förbättra oss, får se om vi lyckas denna gång ;)

Uppladdningen har börjat ordentligt nu inför helgen (EM Slovenien) nervositeten kommer smygande allt mer för varje gång man tänker på det. Ordningsam som jag är (hrm...) ska jag göra en packlista så jag inte glömmer något, klädlistan är redan klar iaf. Guuuud kan inte fatta att det bara är 2 dagar kvar!!!!

Kramis

Kommentarer
Postat av: Mys

Hej gumman, hur gick eran lunh idag?? vart blev det??

Härligt väder som fan idag! wii..puss puss

2008-07-02 @ 18:09:22
URL: http://pluttennadii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0