17/7 Återträff

jahadå då var det dags för en återträff med mitt gamla tjejgäng från högstadiet. Ska bli riktigt kul att träffa dom! Är nyfiken på hur alla har det och vad dom gör nu. Visst man bor ju i samma stad och så, men det blir inte att man pratar om man råkar stöta på någon på stan. Har faktiskt inte hållit kontakten med någon, förutom med Anna. Vi dansar ju ihop så det är kasnke inte så konstigt.
Vi ska träffas nere i stan ikväll kl 21 och så ska vi kolla på EMD. Ska bli kul, får se om vi går ut och tar en öl ihop sen eller nått, men ska upp och jobba imorgon så det får inte bli för lång kväll.

Igår var kreaktiviteten på topp vill jag säga! Då gjorde jag och mirry vårrullar. Ja kan du täka dig, det var faktiskt inte så svårt. Köpte lite ingridienser i en asiataffär, vilket my fick följa med och översätta. Så jag kan omöjligt säga vad som var i och runt, men det blev som sagt mycket bra, en hitt helt enkelt.  Åt dom även idag till lunch, inte riktigt lika goda som färska men dög absolut.  Man kasnke skulle öppna en vårrullerestaurant?  Någon som har ett trevligt namnförslag, tveka inte att höra av dig. vem vet du kasnke blir belönad med ett par färska goda deikatessrullar =D

Kramis                        Hela gänget som ska träffa =)

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken bra och fin blogg du har MImmi, det visste jag inte! :P haha Kram Anna

2008-07-21 @ 19:47:15
URL: http://elmstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0