Äntligen!

Ja eller vad kan man annars säga när jag inte skrivit en rad i denna stackars bortprioriterade blogg sen den 22 november. Fy skäms Mimmi! Det här får det bli ändring på. Men jag vet inte vad som hände om jag ska vara helt ärlig, helt plötsligt började jag bortprioritera datorn. Varför i all världen skulle man göra något sådant tänker väll alla ni datanördar där ut?! Tja jag hade väll annat för mig antar jag ;D

Det har hänt mycket under mina 19 dagars frånvara. En trevlig händelse är att jag har fått 2 veckors vik på dagiset :D Att jag är jätte glad för detta är förmodligen ingen överaskning för er som tar för vana att kika in på min blogg titt som tätt då jag skrev om just detta i mitt förra inlägg.
HLAVA har nu även en extra medarbetare i form av mig då jag även fått timvikariat där. Tyvärr absolut inte lika roligt som att jobba på dagis men bättre betalt... i SÄS lokaler kommer jag även att spendera min julafton. Hoppas för allt i världen att jag inte råkar ha död på nån, för på julen ska man ju vara snäll.

Okej jag vet, detta var absolut inte ett av mina bästa inlägg men hey man måste ju börja nån stans. Min brist på närvaro har gjort mig lite ringrostig när det gäller käcka komentarer piffiga påhitt. Men ha tålamod mina vänner, jag kommer att återvända! Då med historier om lussekattsbak och annat spännande som händer i min så kallade vardag.

Love ^^ 

Kommentarer
Postat av: Miss Mirry herself

VAAAAAr är Darin???!!!!

2008-12-12 @ 17:49:06
URL: http://Mirry-s.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0