Födelsedag!

Nu har jag levt i 22 år och och 9 timmar.
På de åren har jag lärt mig att älska livet!

Jag tycker om att fylla år! Den här dagen överöses man av härlig vardagslyx. Som till exempel
- Man blir väckt med sång tänt ljus och kaffe på sängen.
- Får fina presenter.
- Man får massa uppmärksamhet i form av sms, smatal och många Fb inlägg!!
- Folk är sådär extra snälla mot en, typ "ja men det är lugnt det är ju Din födelsedag.
- Man får bestämma mat, film, tårta osv.
- Hur mycket man vill fira och hur länge - Jag väljer mycket och länge!!

Jag menar det är klart att det ska firas att just jag har blivit född!!!


Kommentarer
Postat av: Anna

Fina dU!

2011-02-20 @ 11:42:09
URL: http://elmstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

så fin du är sötnos! har en födelsedagspresent som ligger här och vänta rpå dig gumman! <3

2011-02-25 @ 16:08:10
Postat av: mys

så fin du är sötnos! har en födelsedagspresent som ligger här och vänta rpå dig gumman! <3

2011-02-25 @ 16:08:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0