Jag lät den sova!

Ja jag vet, jag har låtit den sova. Sova för jag saknat insperation. Sova för att jag inte har haft något att skriva om.
Men om kvällarna kommer den smygandes tillbaka nu. Lusten. Lusten att bara skriva, att bilda meningar i en parallell sorts värld på en så kallad websida som ingen längre tar sig tid att besöka. Här på nu denna ödsliga plats vill jag skriva ner mina tankar för en för länge sedan avlägsnad publik.

Rätt underligt faktiskt, här blottar jag mina innersta filosofiska tankar, helt öppet för omvärlden att komentera och bedömma, och detta känner jag lust för. Detta låg jag och längtade om att göra igår kväll. Men vad kan man säga, hoppas ingen bryr sig...



Kommentarer
Postat av: Yoda

vi väntar.........

2010-02-09 @ 10:07:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0