swim 'til you drown, shop 'til you die

Dagen har spenderats nere på Borås centrala gator kantade med butiker, butiker i vilket jag har spenderat min tid och mina pengar i. Kortet mitt har gått varmt och påsarna mina har fyllts. Men jag ångrar inget, för idag var det min tur! Senast jag gick på stan överhuvud taget var i den allra värsta julstressen. Kan ni fatta det!? Har väll sprungit igenom knallelland nån gån i Januari, men då med ett visst mål och en tidsram på ca 20 min.
Dagens datum vart planerat sen länge tillsamans med M*3, det skulle bli en riktig härlig tjejdag på stan utan bergränsningar, och så blev det. Vackert väder hade vi också beställ =D
Eftermiddagen avslutades på Jensen's. Nu väntas utgång, drinkar, musik och ångestbefriat beteende ;D


 Chinos, Svart tröja & krämvit kofta - Gina

 Ursöta skor jag köpte på scorett

 Go' mat på Jensen's

 Ännu goare sälskapet Mirry & My

Love^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0