Party like a Rockstar

"All in" var mottot för lördagskvällen, och så blev det. My lyckades bäst enligt min mening ;D
Alkoholkonsumtionen bestod av "Buckets" = redbull-vodka i en vacker liten sandhink inhandlad på BR tidigare samma dag. Denna pyntades med sugrör och diverse glittrande paryvippor. 
Med humöret på topp bar det sedan av ner mot Harrys. Kvällen avslutades i diverse heltokiga äventyr i restaurant hissar, trappus och andra spännande utrymmen som boråshusen hade att erbjuda oss. 
Somnade sedan in hemma på kudden, fortfarande fruktansvärt fnissig, onykter och ett fyllesamtal senare.  

  Bucket =D         


Jag vill sumera det som en toppenkväll utan dess like. Tack tjejer!

 M*3

Kommentarer
Postat av: nadja luong

jag var med stolt över mig sjäölv gumsan!! Men nästa gång tar vi det LITE lugnare för min del..ahha så att jag åtmisntone kan dra ut också..hhehe



btw.... jag inhandlade också ett par chinos som du hade gumman,,hoppas det inte gjorde nåt...PUSS

2009-04-03 @ 13:30:17
URL: http://pluttennadii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0