Minnen från en tid på en festival

Semestern är här, och jag kan inte annat än inse att den går rysligt fort. För fort. Det är alla redan torsdag och jag slutade jobba för snart en hel vecka sen.
Om en liten stund ska jag sätta mig i bilen och åka ner mot skåne. Där ska jag tillbringa helgen i Gustavs sommarstuga som ligger i Höör. Förhoppningsvis ska det även sakta ner denna supersnabba semesterkarusell.

Igårkväll insåg jag Mirry och Teea att våra stråhattar låg hemma och saknade festivallivet då den sortens karusell på Hultsfred kickade igång igår med ingen mindre än Kings of Leon. Därmed bestämde vi att vi ska ta våra stråhattar och nästa helg göra något spontant roligt som ska inehålla minst att tälta på okänd plats. Än är inget bestämt, får se vart det blir. Så typiskt oss.

    

 

                               



 LOVE

Kommentarer
Postat av: Miss Mirry

Ohhhh vilka minnen!!! <3<3<3

2009-07-31 @ 20:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0