Thailand nagra dagar i paradiset

hej alla hemma i kalla Sverige. Jag lovade er dyrt och heligt att jag skulle dela med mig utav mina semesterdagar i detta varma land via min blogg. Detta skulle ske via Sannas dator, som forovrigt var lite halvknas redan nar jag kom ner. Pappa tog sig da en titt pa datorn och borjade rota i installingar, efter tva timmar var datorn helt trasig. Det betydde inga feler blogginlagg, ingen msn och ingen skype. Nu har jag dock letat mig fram till ett internetcafe.

har kommer en snabb redovisning utav dagarna.

Dag 2  Torsdag - Var runt lite pa marknaden och spenderade eftermiddagen pa stranden.
Dag 3 Fredag - Var pa utflyckt till Naturreservatet. Akte speedbat ut till en o mitt ute i havet, forst snorklade vi i en timma. Sen la vi till och lag pa en kritvitstrand, at lite lunch och paddlade kajak. Sen gick vi upp pa toppen av berget och tittade pa utsikten och vandrade genom djungeln. Vi avslutade dagen med att aka tillbaka till varan ef\gen o (Kho samui) och red pa elefanter.
Dag 4 Lordag - lag pa stranden och hade det bara jatte skont. Pa kvallen akte vi till en restaurant som lag pa toppen av Kho Samui och at middag och kollade ut over hela on.
Dag 5 Sondag - Har legat pa stranden halva dagne.

Men tyvarr sa ar inte allt riktigt som det ska pa semester. Hela familjen har fatt Akut Bronkit, vilket ar en luftrors ifektion. Sa vi har legat i feber hela dagen och igar fick vi aka till sjukhuset har for att fa lite medicin mot hostan. Men har fatt pencelin (dom ar inte riktigt lika noga med medicin har) sa det ska nog ga over om ett par dagar hoppas vi. Men riktigt trakigt att aka hela vagen tii Thailand och bli sjuk.

Far se hur manga fler inlagg det blir under min semester, men natt mer far vi vall hoppas pa.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0