Jag och min Röda Resväska

Här sitter jag i min säng med slitna myskläder och tankarna om morgondagen fyller insidan av huvudet, imorgon gäller det. Mitt på golvet stå min Röda Resväska som fått uppleva lika många destinationer och länder som jag har. Den gapar mot mig med sitt öppna lock, och dess inre har jag fyllt med ett noga urval av sommarkläder som jag plockat fram ur min garderob. Jag och min Röda Resväska. Snart tänker vi, om ett par timmar sätter vi oss på planet för att uppleva ytterligare några flygplatser och ytterligare ett land och en världsdel att lägga till på listan. Jag och min Röda Resväska. En trogen resekamrat som aldrig lämnat mig ensam och förtvivlad vart vi än rest. Dock har locket fått sig en regäl repa, men alla får vi våra ärr på kroppen förr eller senare i livet. Tidigt imorgon bitti bär det av mot nya äventyr, nya upplevelser och nya kulturer. Jag och min Röda resväska.  

Love ^^


Kommentarer
Postat av: my luong

så gulligt du är gumman,,, vi får ta och ta en fika och då ska du berätta din resa! Jag vill med åka till thailand,, glöm inte shoppa en massa åt mig.. JK..ehehe Ha en trevlig resa baby..love you! PUSS

2009-02-01 @ 20:47:32
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: Anna

Ha det helt wunderbart och glöm inte av att fira dig själv den 17:de =D puss Anna

2009-02-02 @ 11:28:09
URL: http://elmstrom.blogg.se/
Postat av: Sanna

Okej man är ju inte lite avis på dig just nu! Dessutom så sviker du ju shlagerkvällarna med mig nu ju! Men du kommer la hem i tid till finalen hoppas jag;) Stora kramar

2009-02-02 @ 21:58:33
URL: http://sannajr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0