Elefanter och mumifierade munkar

Nu borjar dagarna i Thailand att ta slut... :( imorgon blir sista dagen, far se till att njuta riktigt ordentligt nu. Ikvall ska vi fira min 20 ars dag (fyller igentligen pa tisdag, men da sitter vi pa planet hem) vi ska aven fira mamma och pappas brollopsdag ikvall.

I torsdags var vi pa utflyckt och sag hela on inklusive en mumifierad munk, tempel, tog oss aven en svang pa en muslimsk marknad, det var en upplevelse i sig vill jag saga. Sen avslutade vi dagen med Elefantridning till ett stort vattefall som lag mitt i Djungeln. en riktigt kanon dag :D

Har typ 15 enorma myggor som sitter och mumsar pa mitt blod nu. Grymt irriterande, kliar typ overallt.Sitter faktiskt och ar lite deppad over att jag missat tva delfinaler av melodifestivaln :(  det ar ju typ det viktigaste pa hela aret. Antar att man kan se det pa webben, men det ar inte alls samma sak. Ja ja ersatte det med Thailand istallet, sa det ar inte sarskilt synd om  mig.

Igar var det allla hjartans dag, och de hade pyntat hela stranden med hjartan, rosor och levande ljus. Var helt fantastiskt! 

Far som sagt bli en langre sammanfattning inklusive bilder nar jag kommer hem.

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0