Den vuxna dagisleken

Jädra butiker!!!!!!! Faaan vad jag hatar det systemet! Som en sluten incest cirkel som är total omöjlig att ta sig in i. Själv tog man sig då en runda i våran härligt butiktäta stad för att söka jobb. Men det är ju totalt hopplöst, alla säger samma sak. "Vi ser gärna nån med tidigare butikserfarenhet."   Men hallå?? Hur kan man någonsin få butikserfarenhet om man inte ens släpps in i leken liksom? vad ska man göra för att ens få en chans? jag kanske är BÄST! Man vet ju inte innan man fått prova som sagt. Nä jag är jävligt lack.  Börjar utveckla en bitter hakärlek till dessa pryl och klädtäta lokaler, och inte minst sagt en bitterhet (snarare en avundsjuka som jag aldrig skulle kunna erkänna) till alla nippertippiga övertrevliga anstälda som har mitt favorit yrke. Jag kommer ogila er i evighet tills jag också får komma in i butisk leken.
Har fått nog av att inte ha nått jobb längre :(

(jaja, jag vet att jag är lite bitter just nu, but hey it's me! )

Kommentarer
Postat av: mys

I still love you baby!!

2008-09-25 @ 23:01:56
URL: http://pluttennadii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0