Extreme room makeover...not ;)

 (bara halva rummet dock)


Okej då var man äntligen klar med rummet!! :D Nå vad tycks? själv är jag riktigt nöjd. Men jag ska säga att den förbannade hyllan var ett jäkla slit. Fick måla den 5 gånger innan den fick sin vita färg. Eller ja vad hade jag förväntat mig, den var ju vinröd innan jag började så...
Det som kvarstår på programmet är att köpa kuddar, dom som finns på bilden är stöldgods från ett annat rum. jag ska dessutom köpa lite trevliga ramar så man kan ha uppe kort på alla sina älsklingar =)
 
Måste säga att det var riktigt roligt att både måla och spackla och allt vad jag gjort. Dock kan jag med bestämdhet hävda att jag inte har någon framtid inom detta yrke, men man måste ju börja nån stans.

 (här ser man lite mer av den omtalade hyllan)
Kramis

Kommentarer
Postat av: mys

naaw såå snyggt det blev gumman,,,! <3

2008-09-15 @ 08:41:48
URL: http://pluttennadii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0