Okej då, vi är Idioter!

Ja, okej det är väl dags att komma ut med ett erkännade officiellt.  Vi är idioter...av den värsta sorten! Men vem kan klandra oss, man blir som man umgås. I detta fall får våra f.d klasskompisar skullden som även går under nicket "idioterna"
Jag och Miss Mirry herself hade denna konversationen på msn för ett tag sen... 


Mimmi: Bra jobb och komma ihåg hennes namn, du borde få pris! 
Mirry: Jag skulle inte tacka nej! 
Mimmi: Grattis du har vunnit en resa till Maldiverna! Grattis! 
Mirry: WOOOOOHO!!
Mimmi: Hur känns det?
Mirry: Underbart!!  Jag vill tacka min mamma och pappa, mitt underbara minne såklart..hade inte klarat mig utan det! Och sist men inte minst GUD och alla mina Fanz!! 
-Bra nog, eller ska jag skriva om talet? Va det för kort?
Mimmi: Kläm in en tår innan paus så är det bra! Du måste lipa vettu! 
Mirry: Jobbar på det!....................NU så kom den!! 
Mimmi: Ta lite lök annars hjälper alltid! 
Mirry: Nej det är lungt, har jobbat ihop värsta floden här nu! 
Mimmi: Jag är stolt! Men akta micken...du vill ju inte se ut som om du har stoppat fingrarna i ett eluttag! 

; D

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Mm, den där Mirry är inte så dum - be henne komma i sin karaoke-taxi så drar vi ut på äventyr ^^

2008-10-13 @ 20:28:02
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/
Postat av: Mirry

Jag håller med Sebastian..jag är inte så dum!

HAHA helt underbart att du oxå har lagt upp konversationen på bloggen!! ;)



Idioter är vi allt;)

puss<3







2008-10-14 @ 22:58:02
URL: http://Mirry-s.blogspot.com
Postat av: nadja

haha eller hur, vad e skillanden och ha en string trosskydd utan trosor liksom. g¨r verkligen inte ihop, men roligt grej och se på,,eller egentligen inte hahah

nej men god natt gumman! Puss

2008-10-15 @ 00:42:08
URL: http://pluttennadii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0