Sebastian - My fairy gay-mother

Dagen blev till kväll, kvällen blev till natt och här sitter jag nu i min ensamhet och reflekterar, filosoferar och minns dagens händelser. Det är inte utan en tår i ögat och med sorg i hjärtat som jag snart vinkar av Sebastian - My fairy gay-mother då han till helgen lämnar Borås och Brämhult och mig för att flytta in till storstaden Göteborg. Det är efter en kväll som denna då vi legat i min säng, asgarvat åt minnen, vräkt i oss med chips, vältrat oss i andra människors olycka och övertygat världen och oss själva att "självgodhet är också en godhet"  som jag förstår hur mycket jag kommer sakna honom. Jag kommer sakna den 1 minut långa promenaden till det förr rosa, nu gråblå huset. Vem ska jag nu springa upp till när min värld rasar samman? Vem ska jag nu tvinga hit när jag inte längre vet vad jag ska ha på mig och bara måste ha en gay-åsikt? Och framför allt vem ska nu plinga på min dörr och be att få komma in 2 minuter bara för att personen i fråga har gått på tok förtidigt till bussen! 
Jaja jag vet, ni tycker jag överdriver, att han ska ju inte flytta till Kina heller?! Men i och med att hans nya hem blir i Götebog försvinner våra spontana möten, och det är ju det våran vännskap lever på just nu. Typ att man får ett sms kl halv 9 på kvällen: Mitt rum och mitt liv är kaos, kom upp och hjälp mig städa...jag mutar med choklad!  

Nu börjar en ny vänskapsepok för dig och mig i din lägenhet i Göteborg med din vackra golvlampa. Må vi för evigt äta på finservicen och leva som dom två lyxtanter vi igenteligen är!

Här bjuder jag på några av korten som togs "en helt vanlig dag framför camen med sebs och mims"

 Det givna Julkortet

 Tro mig, det finns ingen logisk förklaring

 fråga inte...bara le :D

 Skulle jag passa som alien tro?

 HAHA ett måste i fotoalbumet


 Love You!

Slutligen Vi är Eliten!!


Kommentarer
Postat av: Mys

I fell you baby!!! Exakt så kände jag mig igår,,,,=( helt sönderslagen för att man inte längre bor nära vännerna och just dessa spontana träff!! PUSSSSSSSSSS

2008-11-12 @ 14:42:07
URL: http://pluttennadii.blogg.se/
Postat av: Sebastian

MAAAAAAAAH MIMMI! NOT DEEP ENOUGH FPR YOU, HUH?! SKALL DU INTE STICKA KNIVEN LITE DJUPARE I HJÄRTAT OCH VRIDA OM EN GÅNG TILL?!



Allt jag egentligen behöver ta med mig till storsta'n är din vänskap och hamster som värmer mitt hjärta frusna nätter. Nästa gång vi ses bor jag inte här, så signar jag för sista gången ut från det rosa, numer glåbra huset, bye! <3

2008-11-12 @ 21:25:37
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0