Party

Ojojoj nu var det aldeles för länge sen jag bloggde. För illa mimmi! Det håller inte! Men ni sitter jag här iaf, dock ej på min egen dator utan på Vickys. Ikväll är det nämligen party part som gäller, och vi sitter här och förefestar lite. Har redan druckit nåfra glas vin och det kommer nog bli några till ju längre kvällen lider. Ska bli kul att gå ut ikväll, har svikit de senaste gångerna på grund av jobb. Senast var på Villes 20 års dag, undrar om han någon gång kommer förlåta mig...
Men ikväll är vi Mirry Vicky Honey och Elsa som är på väg. Vi har lite disco tema, vilket ni som känner mig förstår att jag är förtjus i :D

Det har som sagt hänt mycket sen jag bloggade sist. Jag har bland annat slutat jobbet, mitt sommar vikariat tog slut och det betyder nu att jag är arbetslös :S Kännas väl kanske inte jätte bra. Måste söka jobb men får liksom inte tummen ur.

Har börjat planera en resa till Rhodos, först var det tänkt att jag skulle åka denna helgen, men Sanna sa att det var bättre att vänta till lågsäsången.

OS invigningen var igår, och jag ¨tycker att den var spektakulär!!! var mycket nöjd efter dom nästan 4 timmar som den tog. Dock tycker jag att kläderna var en total flopp!!!! Stackarna fick gå in där med bleka kinainspirerade klänningar och dansbandskavajer. Kan inte varit lätt för dom. Men Holland kan inte ha haft det mycket lättare då dom fick spatsera in i rödblommiga kläder, inklusive HATT!!!! Ja jag lider med dom med.

Jaja det har väl hänt en hel del mer men inte som jag kan komma på just nu, så förmodligen är det inte så jäkla intressant. hahha men ha det bra tills nästa gång jag blggar, vilket kan dröja ett tag...  ;)

Kramis


avslutningsvis vill jag bara säga att HONEY ÄÄÄÄÄÄÄGEEEEEEEEEEEEEER WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO PUUUUUUUUUUUUUUUUUUSSS  / HONEY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0