Partypaniken

4 vita veckor har nu passerat (ofrivilligt faktiskt, vilket inte gör det hela bättre) och nu är det åter dags att bege sig till stans trändiga uteställen och smutta på alkohålhaltiga drycker av varierande färg och smak. Som vanligt är jag smått hysterisk timmarna innan då jag inser att piffiga party klänningar och annat dyligt inte existerar i min garderob. Trots oräkneliga linnen och paljettstycken finner jag oftast att inget passar just för ikväll. Jaja, jag vet vad ni tänkrer  "Dagens I-lands problem" Men ey det är faktiskt ett problem för mig!
Att vidare ens nämna den ständiga kampen mot mitt fjuniga, volymlösa och totaltråkiga hår...ja som sagt det är inte ens värt det. Då jag vet att jag om en stund kommer stå svärande framför spegeln med kammen, sprayet och 230 andra hårprodukter som utlovar det perfekta svallet. helt klart är att det inte funkar på mig helt enkelt!

Till min tröst vet jag att inte en männska inne på dansgolvet senare kommer märka att håret är en katastrof och att det åter igen blev nästan samma outfit som förra gången. För jag vet alla andra har fullt upp med att studera sig själva ;D



Kommentarer
Postat av: Anonym

hejsan vad tycker du om chiwawor tyck till hos mig

2008-10-12 @ 17:20:58
URL: http://anonymaatjejen.blogg.se/
Postat av: Teea

Gumman, du lyckades skit bra med håret i Lördags, ville bara säga detta eftersom jag glömde att säga det när vi satt på Brasse, mkt bra gjort ;)

2008-10-13 @ 12:34:45
URL: http://teeah.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Jag håller med, och du var inte det minsta blygsam när du berättade det för mig. Inte för att du är direkt blyg. ^^

2008-10-13 @ 20:26:59
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/
Postat av: Mimmi

haha jag vet inte riktigt vad som hände efter detta inlägget, helt plötslig gick allt jätte bra. Gav mig tur eller nått..? Förmodligen en engångsföreteelse

2008-10-14 @ 00:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0