En sjukt dålig författare har talat

Jag kommer aldrig bli någon bra författare!
Jag menar det börjar alltid bra med en massa idéer, jag tänker "åh det här ska jag skriva och det här". Så skriver jag ett, på sin höjd två inlägg. Sen tröttnar jag. Eller drabbas av den ökända skrivkrampen om man vill att det ska låta fancy. Idéerna bara rinner ur mig likt ett läckande mjölkpacket. 

Som sagt jag kommer aldrig bli någon bra för fattare för det skulle bli en väldigt kort och osammanhängande bok utan varken slut eller vändning. Men tack för att du har gått in och läst på min blogg iaf :D  


Kommentarer
Postat av: Ida

Klart det!

Och blev görglad när det plötsligt var två -TVÅ- nya inlägg. Fast jag bara kikade in här. Och helt enkelt inte alls väntade mig nåt nytt här. I LIKE! :)

2011-02-18 @ 21:50:28
URL: http://jagvillintevaratretti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0