En fin fin Tjejkväll!

Lördagkvällen spenderades med mina fin fina tjejer. Dels som en avskedskväll för mig och dels för firandet att de äntligen blir av med mig ;) Staden Borås pustar ut då bilen rullar söder ut. Äntligen kan man gå säker på gator och torg igen.

Kvällen böjade med matlagning. På menyn stod Fahitas kyckling med tackos tillbehör. Alltså typ kyckling-tackos.
Till efterrätt bleb det glass toppad med Spreshas välsingnat goda hemlagade chokladsås.

Vinet fylldes i de tomma glasen som sedan tömdes på innehåll för att åter fyllas igen.
En trång och varm bilfärd tog oss ner till stan där vi slog klackarna i taket!


         

 

 

Tack för allt mina hjärtevänner!


Kommentarer
Postat av: my

SAKNAR!



juste sötnos, har du några vardagstips som du vill tipsa???..kram! <3

2010-10-29 @ 19:53:32
URL: http://pluttennadii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0