En längtan till skapelsen och en förnimmelse av Alcazar

Efter att ha drömt och trånat efter dessa par skor i alldeles för många dagar för att överhuvudtaget hitta dom på rean igen har jag ÄNTLIGEN inhandlat mina drömskor!
Jag fick min första glimt av denna skapelse på Bianco i Göteborg. Redan där väcktes kärleken och jag började drömma om ett liv med dessa skor och drog skarpa paralleller och liknelser till Alcazar. Senare samma vecka besökte jag vårat kära grannland Danmark och även där tonade sig detta par upp sig för mina ögon. Ej heller där fick dom bli mina.
Men idag kom vändningen, då jag insisterade på ett besök på Bianco. Och tro mig när jag ropade BINGO! Där stod inte bara min drömsko i rätt storlek, där stod även dess jämlike i svart. PÅ REA!!
Lyckan är gjord, vad mer kan man säga?

 
                  


 
                  


                   Glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0