Thailand, min destination som väntar bakom nästa solnedgång

Kära väner och okända bloggläsare, här är det stora avslöjandet som jag förstorade upp en aning i mitt förra inlägg. Jag har då bokat mig en resa till det ljuvliga och varma THAILAND! Måndagen den 2 februari bär det av mot den betydligt varmare ön Koh Samui. 

I höstas när jag insåg att min 20 årsdag närmade sig började en tanke eller snarare en dröm dyka upp i min lilla snurriga hjärna. Jag kände att jag ville fira min 20års dag på ett lite anorlunda sätt. Efter några veckor kom den perfekta tanken upp, att fira den på stranden i Thailand. Sagt och gjort mellan jul och nyår bar det av ner till resebyrån . Thailand nästa stog det på min biljett som nu vilade så försiktigt i min hand.

En annan som ska firas med pompa och ståt är miss Mirry herself. I onsdags var det hennes tur att lämna den otrygga och vilda tonårsperioden bakom sig för att registrera sig som 20 åring. På lördag ska det alltså firas så det står härliga till =D Inte en själ i Borås ska gå miste om att min älskade loppis ska hyllas!

Icke att förglömma är det ytterligare en mycket viktig person i mitt liv som också har passat på att byta sin tidigare ålder mot en siffra högre. Kärleken min har fyllt år och blivit ett snäpp äldre. Det är då man blir som allra mest påmind om att man själv också blir äldra... när mina båda nämnda fördelsedagsbarn har gråtit ut sin ålders ångest hos mig. Då är det bättre att fly lande för två veckor, och komma hem brun och glad som jag tänker göra =D




Love ^^

Kommentarer
Postat av: Fröjd

haha vafan, du skriver ganska kul mimmi :) Grattis mirry! Jag är en av själarna kan ja ju säga, why kan man fråga sig.. ;(

2009-01-26 @ 20:43:50
Postat av: Sebastian

Jag har fortfarande inte fått träffa din man, dessutom lämnar du landet och lämnar mig bitter och kall i Göteborg. Mimmi, jag saknar dig så det svider i hjärtat när jag tänker på det. Fuck Thailand, flytta in med mig en vecka?

2009-01-28 @ 00:01:40
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0