Thailand

Igar var ingen rolig dag :( inte pa formiddagen iaf. Febern tog kontrollen over mig, tog mig inte ur sangen for an kl 2. Da, med mer envishet an ork drog jag pa mig en solhatt och ett par solglasogon och gick med tunga steg ner mot stranden. Dar deckade jag under en palm i skuggan.
Pa kvallen var vi och at pa en restaurant pa stranden. Njort av dom varma vindarna och tittde pa nar dom skcikade upp rislampor i himmlen.

Imorse madde jag mcket battre, det gjorde vi allihopa sa vi tog en tuk-tuk till grannbyn vid nam Fishermens Village. Doxk har jag fortfarande inte sapass mycket orka att jag orkar ligga i solen, men det gick lika bra att ligga i skuggan och lasa. Vi avslutade dagen med en rygg och nack- massage pa stranden. Mycket harligt!!

Love


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0