2 Milshake och en paljettklänning, tack!

Näe Mimmi nu är det dags att ta dig själv i kragen!! (om jag ändå hade en... :S ) jag kan  ju inte gå runt så här längre och inte ha nått jobb. Känner mig fruktansvärt dålig. Fick dock ett erbjudande att åka upp till stockholm för en intervju, men är det verkligen värt det? Vill jag verkligen så desperat gärna sälja Mobiltelefon + abonemang att jag åker hela vägen upp till den stora staden? den tål att tänkas på...

Igår tog jag tillfället i akt att träffa min kära supersöta vän Joakim. Dock hade han först glömt bort att vi skulle träffas (inte  lika ordningssam som jag som skriver upp sånt i min almenacka) Som plåster på såren hade han laddat upp med film när jag kom. Den killen har sjuk mycket filmer, kan öppna en videobutik om han så önskar.
Senare samma kväll insåg vi att vi inte riktigt hade fetat oss tillräckligt. Då finns det endast en lösning. Att packa sig in i lilla loppan och köra raka vägen mot mc donald´s. Väl där hade vi livliga diskusioner om Pride, paljetter och annat dyligt som kan tänkas tillhöra den fantastiska gayvärlden.  Mot kvällens slut vr vi så feta och mätta att vi praktiskt taget rullade ut genom de treliga svängdörrarna.

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0