Lokal spelningar och kudd-vaddstugg

Ännu en helg har då passerat, och jag kan stolt och totalt fördomsfritt erkänna att även denna passerade helt nyktert. Andra i rad! Känner att det är dags att ha lite hederliga hemmakvällar efter sommarens krogenturneer. Men vad är ljusa sommarnätter till för om inte spenderas med sina vänner och tillhörande drycker.

Fast även om helgen var alkoholsfri, så befann jag mig ändå på den välkända trägår´n, men inte för att rocka loss till den halv dåliga musiken i de sunkiga lokalerna, utan den här gången för att njuta av tonerna från Lace. Makalöst bra!

Lördagen spenderades tillsammans med Mirry, en halv kebab talrik (vi delade faktiskt) och andra onyttigheter som jag inte ens törs nämna. Tanken var att vi skulle spela lite fussball men iställt fastnade vi framför "Lillja 4-ever".  Och alla ni som sett den förstår när jag säger att man är ju inte direkt på nått vidare humör tillslut när skådespelarnas namn rullar upp till den dystra musiken. Snarare ganska äcklad och bitter. Så det var lika bra att bättra på bitterheten och fortsätta med att se en skräckfilm. (jag tycker if att det var en skräckfilm även om jag och Mirry har delade meningar angående den punkten.) Visst var den en aning så B, men seriöst är inte Psyko ändå ganska brutal, med  de otaliga nervkittlande scener där man finner sig själv nästintill äta upp kudden man har i famnen?? Feel free to comment!  

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0