Renoveringsprojekt

Vill inte direkt kalla mig själv arbetslös, föredara ord som "arbetssökande" eller "mellan två jobb". Dock går det inte att komma ifrån att de  har samma betydelse alla tre. betyder även att jag för tillfället har sjukt mycket fritid. Därför bestämde jag mig för att starta ett litet mini projekt. jag bestämde mig för att bya färger i mitt rum. Förut hade min långa långa hylla som löper genom hela rummet en vinröd färg. Till detta hade jag matchande ramar, prylar m.m. Men nu var det dags för lite ombytte så jag har nu målat hyllan vit. Har även plockat bort allt det vinröda och ska nu inviga en ny färg i mitt förövrigt vita,sandfärgade och svarta rum. Antingen blir det brunt och lila eller så blir det ljus paställ grön. 
jag lägger upp en bild när det är klart, än ser det bara ut som ett bombnedslag

  den här är söt

(här hittar man fler fina kuddar)
http://indiska.com/system/search/search.asp?container=19 

I onsdags åkte vi till Jönköping. Mirry är ju då såpass flitig att hon börjat läsa på högskolan. Så vi blev bjudna på en studentfest. Vi hade grymt roligt, gick till ett ställe som hette Akademin. Dock är detta ställe endast för studenter men jag lyckades ta mig in på gästlistan. Ibland ska man ha flyt.  Träffade sjukt mycket utbytesstudenter, satt och tjöta med några kanadensare ett bra tag. kvällen vart iaf hel lyckade och slutade i massa nya väner och mitt numer i många okändas telefonböcker. ;D

Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0