Nattfika

Vad gör man om man inte orkar sitta hemma en fredagkväll och glo på tv? Jo man åker till ett nattöppet cafe och fikar med Teea :D Vi hade supermysigt. Kom dit lite innan kl 10 och lämnade inte stället för än långt efter kl 12. och tro det eller ej med det var verkligen folk där hela tiden. jag tordde ärligt att vi skulle sitta där helt ensama, men tydligen var det fler än vi som var trötta på att sitta i sin egen soffa.

idag har jag faktiskt hjälpt mina kära päron ute i trägårn. Ganska olikt mig. tycker faktisk inte att det är särskilt charmigt att sitta på knä med huvudet i en jävla buske och rensa ogräs. Ser liksom inte det roliga i det. Hur som helst så klippte vi även ner vårat gamla äppelträd. Känns lite tomt i trägårn utan det måste jag säga, det har liksom alltid stått där.

Är lite smått avundsjuk på Sanna och Per, dom var nämligen på Helena Paparizou konsert på Rhodos igår. Dom berätta att det var den bästa konserten dom varit på. För er som inte vet det så är Helena megastor i Grekland, hennes låtar spelas hela tiden på radion. Å andra sidan splas det nästan aldrig engelska låtar i grekisk radio. Under den vecka som jag var där höre jag inte en ända iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0