Död åt Tengil och alla Ekorrar!

Idag har jag funderat på en sak. Hur min personlighet förändras så fort min kroppstempratur stiger någon grad, då blir jag inte riktigt mig själv längre, eller snarare sagt jag blir ODRÄGLIG! Gör inte annat än gnyr och berättar för omvärlden hur fruktansvärt dåligt jag mår och hur obarmhärtigt synd det är om mig! Dessutom förväntar jag mig att hela världen ska bli mina slavar och sörva mig med allt jag kan tänkas vilja ha. Den dan jag hamnar på sjukhus kommer jag att ropa högt  så det ekar i sjukhuskorridorerna " Ge mig morfin, Jag är kändis!!! " Kändis eller ej, det kommer bli min begäran!Funderar jag på att ändra mitt beteende?? Aldrig i livet!!

Lite tidigare idag läste jag min kära fairy gay-mothers blogg  http://sebastiansvenson.blogg.se/index.html där han stoltserar med sin nya rävboa! Japp den mannen tänker helt ärligt vandra på stans gator med ett dött kadaver dinglandes runt halsen och jag kan inte säga annat än att jag ÄLSKAR DET!
Jag föreslog då också att han eventuellt kunde matcha detta stycke päls med ett par ekorrevantar! Jag har då en teori att dessa små äkliga djuren har en ondskefull plan att ta över världen och göra oss alla till nötknäckarslavar. Då är det bättre att göra vantar av dom allihopa! 

Nu ska jag sluta terra er och eventuellt skrämma er med min "ta över världen" paranoi och istället återgå till att klappa min seriöst alldeles för feta katt. Han skulle kanske bli en bra mössa? hmm tål att tänkas på...

 Jag bara undrar...VEM????

Love

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Är det någon som duger till mössa åt mig skulle det vara Linus. Jag klär i orange, och han har gott om päls att täcka min feta skall. Är du på?

2008-10-31 @ 00:35:15
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/
Postat av: Miss Mirry herself!

Jag paxar hampus!!! Mohahah!!!

2008-11-01 @ 19:39:40
URL: http://Mirry-s.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0