Tack ABBA!

Då var det åter dags att uppdatera den kära bloggen, och antar att ni förväntar er ett av mina vanliga småkomiska och helknasiga inlägg, men inte idag. Nej idag blir dett ett tråkigt och självömkande (finns det ordert på riktigt eller hittade min trötta och avvikande hjärna just på det?? hmm tål att tänkas på...) Hur som helst sitter jag här i min säng och gör inte annat än tycker synd om mig själv! Har blivit förkyld och har feber =(  Som tur är tröstar ABBA mig med klämkäcka melodier och betydelsefull texter som strömmar ur mina högtalare' Mamma mia, here i go again...
Får väl göra som jag brukar så fort jag blir lite väl deppig och bitter på mig själv. Då youtubar jag ABBA kareaoki!! Stensäkert kort, funkar i alla lägen!

Kvällens frågor som fyller mitt huvud:
* Hur kan man skriva så fantastiska texter?
* Hur kunde Björn och Benny så bra engelska? Låg ju inte direkt i tiden som det gör idag...
* När kommer Mamma mia "sing-a-long" till Borås??

 Waterloo Melodifestivalen 1974

Love


Kommentarer
Postat av: Sebastian

Och framförallt - vem har längst skägg?



¤ Björn

¤ Benny

¤ Agnetha (?)

2008-10-28 @ 07:01:57
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Ordnar du en slaktare med fetish för smådjur - då är inte jag den som är den ^^

2008-10-29 @ 23:56:44
URL: http://sebastiansvenson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0