Middag med Tjejerna

Ikväll var jag Mirry och My på den Grekiska restaurantetn Zeus och åt tre rätters middag. Vi firade såklart att Mirry har tagit KÖRKORT!! Jag är så otroligt stolt över henne. Nu kan vi två fräsa runt i våra bilar och vara allmänt coola. My du får lägga på ett kol nu också ;)
Imorgon ska jag börja jobba. Har gått bredvid i 3 dagar nu, och imorgon ska jag då gå själv för första gången. Jag jobbar på Duvan, ett äldreboende här i Borås. Är lite nervös men är säker på att det kommer att gå bra.  Dock är det sjukt mycket att hålla kolla på, allt ifrån telefoner till smith-kort. Känner jag mig själv rätt så kommer jag att klanta mig endel, men det ingår ändå i min vardag hur som helst. ;D

kramis


Kommentarer
Postat av: aes

ohoj, såg på msn att du skaffat blogg du med! spännande! ;)

2008-06-26 @ 13:17:44
URL: http://aanneeli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0