Hemkommen mörbulltad men mår bra!

Hej alla kära vänner! Jag kan börja med att medela att jag mår bra. För alla er som inte vet än så blev våran EM resa inte riktigt som vi hade tänkt den. Vi kom ner till Ljubliana på fredagen, förövrigt en mycket fin stad med bra shopping. På kvällen var vi ute och åt lite och sen skulle det bära av hemåt mot hotellet. På vägen skulle jag, Anna och Johanna korsa en gata, det var då olyckan var framme. Vi hör bara bromsljuden av en bil och när vi vänder oss om ser vi en vit golf komma i full far rakt emot oss på fel sida vägen. Det är en obeskrivlig känsla när man tror att det snart är slut om man säger så. Men den här kvällen hade vi en skydsängel vid våran sida och med bara några centimetrar och ögonblick på våran sida klarade vi oss från en värre olycka. Men tyvärr blev båda jag och anna träffade träffade av bilen. Hon på benet och jag i sidan av höften och så tog jag med mig hans backspegel med armbågen. Det blev ambulans till sjukan och sen en natt med poliser och vittnesuppgifter.

Morgonen därpå beslutades det att vi inte fick delta i tävlingen på grund av våra skador, sällan har jag varit så besviken och ledsen :(  Men som sagt, kroppen måste komma i första hand. Nu håller jag på att repa mig efter helgen och hoppas snart vara tillbaka på banan igen.

Vill också tacka alla underbara människor som hela tiden har funits där för mig och hjälpt mig med allt. Ni har varit helt underbara!!!  Många pussar och kramar! Och kom ihåg, uppskatta livet, man vet aldrig när det tar slut

Kommentarer
Postat av: Anonym

läste i BT om vad som hänt idag! :O hur är det med dig? har du repat dig? :/

2008-07-08 @ 21:15:20
URL: http://aanneeli.blogg.se/
Postat av: Evelina

Shit vilken action och vilken otur. Vill ha uppföljning om hur det gick sen.

2008-07-12 @ 16:41:14
URL: http://evelinajustnu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0